Музично-творчі уміння та можливості їх формування з використанням сучасної електронної техніки

Autor

DOI:

https://doi.org/10.24195/artstudies.2022-1.8

Słowa kluczowe:

музично-творі уміння, вчитель музики, музична поетика, комп’ютер, звуковий синтезатор.

Abstrakt

У статті на основі системного аналізу феномену музично-творчих умінь з позицій психології, поетики та педагогіки мистецтва уточняється поняття «музично-творчі уміння». В психологічному сенсі музично-творчі уміння є наслідком синергії емоційно- перцептивних та когнітивних дій індивіда, які виражаються як фантазування та конструювання релятивно нових музичних артефактів або способів творчої діяльності. В художньо-поетичному аспекті музично-творчі уміння визначені як техніка (в широкому смислі цього слова) користування музичним звуком, музичною мовою та засобами музичної риторики, зокрема жанровими та стильовими моделями. Виходячи з даного розуміння музично-творчих умінь окреслено принципові можливості їх формування з використанням сучасної електронної техніки (комп’ютера, синтезатора звуку, мережі Internet).

Bibliografia

Аристотель. (1983). Поэтика. Сочинения: в 4-х т. Т. 4.

Гончаренко, С. (1997). Український педагогічний словник. К.: Либідь. 374 с.

Дворецкий, И. Х. (1986). Латинско-русский словарь: ок. 50 000 слов. – 3-е изд., испр. М.: Рус. яз. 840 с.

Дворецкий, И. Х. (1958). Древнегреческо-русский словарь. Т. 2, М.: Гос. изд-во Иностранных и национальных словарей. 1904 с.

Білодід, І. К. (1979). Творчість. Словник української мови: в 11 томах. – Том 10. С. 54.

Schaeffer, P. (1966). Traite des objets musicaux. Paris: Ed. du Seuil.

Opublikowane

2023-04-26

Numer

Dział

РОЗДІЛ 2. НАУКОВІ ПОШУКИ У СФЕРІ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА